megszepitem.hu Kozmetika - Smink - Műköröm - Kézápolás

Szia ! Bemutatkozás. - Műköröm és manikűr

Fekete Ildikó vagyok és köszönöm, hogy ellátogattál az oldalamra. 2003-ban kitűnővel végeztem el az OKJ-s képzést, ahol Kéz és lábápoló, műkörömépítő képesítést kaptam.  A szépségiparban nincs megállás, mindig jönnek az új anyagok és technikák. Ezért folyamatosan képzem magam, hogy Vendégeim számára mindig a legjobb és a legújabb szolgáltatást tudjam nyújtani. 2010-ben Technikus szintet értem el a Körömtáborban. 2011-ben Fekete Zsuzsinál végeztem el a Körmös Diplomát. Szerencsés embernek mondhatom magam hiszen a munkám a hobbim is egyben. Alapanyagokban a piacvezető Crystal Nails termékeket használom. Az oldalamon írt cikkeket a tanfolyamokon tanultak és szaklapokból olvasottak alapján állítottam össze. Remélem sok hasznos információval szolgálok majd a számodra. Ezt az oldalt folyamatosan bővítem, mindig töltök fel képeket is, ezért érdemes lesz majd néha visszanézned. További jó szórakozást kívánok neked. Ha kérdésed van hívj fel vagy írj. Szeretettel várlak a XIX. Ady Endre út 28-30 alatti Beauty Box szalonba. Fekete Ildikó Tel:06-30-703-1810.

süti beállítások módosítása