megszepitem.hu Kozmetika - Smink - Műköröm - Kézápolás

Elérhetőségem: Képek az üzletről és rólam - Műköröm és manikűr

Fekete Ildikó vagyok és az elérhetőségeim a következők:

Telefonszámom: +36-30/703-1810

E-mail címem: feketeildiko(kukac)vipmail(pont)hu

Az üzlet címe: 1191. Budapest. Ady Endre út 28 - 30.

Az üzletben kozmetika, fodrászat, pedikűr és masszázs is van. További infó a kollégáimról: www.beautybox.blog.hu

Az Europark mögött az Agip benzinkút és a Penny között vagyok, bejárat az Ady Endre út felöl van.

 

Ez is én vagyok:

Címkék: lőrinc műköröm pestszentlőrinc szépségszalon pestszentimre 19.kerület xviii.kerület tartós köröm természetes hatás xix.kerület alkalmi köröm elegáns műköröm zselés műköröm szép műköröm fekete ildikó műkörmös menyasszonyi köröm körmösildi 18.kerület

süti beállítások módosítása