megszepitem.hu Kozmetika - Smink - Műköröm - Kézápolás

Lakklemosó - Műköröm és manikűr

A feladatuk a régi lakk kíméletes feloldása és lemosása.

Ma már nagyon sok féle lemosót lehet kapni, de továbbra is két fajtája létezik, az acetonos és az acetonmentes. Sok hozzá nem értő eladó műkörmökre acetonmentes és sajátkörömre acetonos lemosót kínál. Pedig ha tudnák hogy az acetonos lemosóval a műkörmöket lelehet oldani! Képzeld csak el, hogy mit tesz a sajátkörömmel! Teljesen kiszárítja. Néhány Vendégem a rendszeres kézápolás ellenére is panaszkodott a körmei állapotáról. Kis időbe telt mire rájöttem, hogy a lakklemosója a ludas. Bármit kenhetsz a kezedre ha acetonos lemosót használsz, nem lesz eredménye. Olyant is láttam már, hogy acetonmentes lemosónak árulták, vettem is belőle, majd azt tapasztaltam, hogy megmarja a műanyagot. A valódi acetonmentes lemosónak finom illata van, innen a legkönnyebb megkülönböztetni őket. A mostani lemosóm nagyon jó, gyorsan és kíméletesen távolítja el a lakkokat, még a csillámlakkot is. Ezt ajánlom mindenkinek, minden fajta körömre.

Címkék: lőrinc műköröm pestszentlőrinc szépségszalon kézápolás pestszentimre körömfestés 19.kerület körömdíszítés érzékeny bőr xviii.kerület xix.kerület zselés műköröm köröm minta fekete ildikó műkörmös köröm díszítés körmösildi 18.kerület

süti beállítások módosítása