megszepitem.hu Kozmetika - Smink - Műköröm - Kézápolás

Tiffany a körmökön - Műköröm és manikűr

Tiffany a körmökön Kovács Gabitól. Ezt a díszítést mindenképpen a báli és farsangi szezon eljöttével álmodtam meg. Odafigyeltem arra, hogy a színeket harmóniában legyenek az alkalommal, amikorra ajánlom, és természetesen nem hagytam figyelmen kívül az aktuális divatszíneket sem. Így bátran használtam a lilát, rózsaszínt és ezüstöt is, persze glitteres változatban, és Tiffany- mintára emlékeztető mozaikos formába öntöttem a színkavalkádot. ( szépítész )

Címkék: lőrinc műköröm pestszentlőrinc szépségszalon pestszentimre 19.kerület körömdíszítés xviii.kerület körömágyhosszabbítás tartós köröm xix.kerület alkalmi köröm elegáns műköröm zselés műköröm szép műköröm köröm minta menyasszonyi köröm körmösildi fekete ildikó 18.kerület

süti beállítások módosítása